به طور کلی تجهیز سالن آمفی تئاتر به یک طراح حرفه ای نیاز داشته و تنها افراد باتجربه و متخصص در این زمینه می توانند. این کار را به درستی انجام دهند.

اگر تمایل به تجهیز سالن آمفی تئاتر را دارید اولین مورد اینکه سالن به چه دستگاه هایی نیاز دارد. امروزه با پیشرفت علم و فناوری بهترین گزینه انتخاب سیستم های صوتی قوی و همچنین وسایل مناسب سالن می باشد.

تجهیزات سالن آمفی تئاتر و دیتا ویدیو پروژکتور ها و میکروفون ها شامل: بلند گوی سقفی و دیواری، بلندگوهای اکتیو و پسیو، آمپلی فایرها و پاور آمپلی فایر، میکسر صدا، پاور میکسر می باشند. از جمله نکات مهم ترین نکته در تجهیز سالن  در تجهیز اگوستیک سالن، هارمونی رنگ ها و روان شناسی آن ها، استفاده از صندلی های مرغوب می باشد.

 

تجهیز سالن آمفی تئاتر
تجهیز سالن آمفی تئاتر

 

تجهیزات مورد نیاز برای سالن آمفی تئاتر

سیستم های صوتی: مهم ترین بخش تجهیز سالن سیستم صوتی آن می باشد. که این سیستم شامل بلندگو جهت سخنرانی، میکروفن های کنفرانس با سیم یا بی سیم و همچنین بلندگو های سخنرانی و یا موزیک می باشد.

آمپلی فایر ها: یکی دیگر از موارد مورد نیاز جهت تجهیز آمپلی فایرها است. که جهت نمایش تصویر با وسایل پخش کننده و یا اسلایدها توسط کامپیوتر انجام می شود.

پرده نمایش: یکی دیگر از ابزارها پرده های نمایش است. که برای نمایش تصاویر، ویدئو پروژکتور ها مورد استفاده قرار می گیرند.

اسپلیتو: از دیگر ابزارهای تجهیز سالن اسپلیتور یا در واقع همان ویدئو سوئیچ ها جهت بهبود ارتباط سیستم صوت و تصویر در سالن کنفرانس مورد استفاده قرار می گیرند.

ویدئو پروژکتور ها و دوربین های مدار بسته هم از نکات بسیار مهمی بوده که هنگام خرید و نصب آن ها باید دقت کافی را داشت.

09123619964 

تجهیز سالن آمفی تئاتر
تجهیز سالن آمفی تئاتر

 

خرید صندلی آمفی تئاتر در کرج

بعد از تجهیز سالن مواردی که باید به آن توجه داشت بحث خرید صندلی آمفی تئاتر می باشد و مواردی که در قیمت صندلی نقش دارند عبارتند از: ابعاد صندلی آمفی تئاتر، متریال کفی، پشتی و دسته صندلی، نمای پشتی و کفی و ارتفاع که درحین خرید باید به موارد گفته شده نیز توجه داشت.

اگر می خواهید سالنی با تجهیزات با کیفیت را داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان فروش کیوار در ارتباط باشید تا شما عزیزان راهنمایی کنند.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سپیده
سپیده
8 ماه قبل

بسیار عالی
ممنون از اطلاعات خوب کیوار

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Button