یکی از خدمات مهم در تجهیز سالن ها بحث سیستم های صوت و تصویر می باشد. امروزه سیستم ‌های صوتی و تصویری بسیا پیشرفت کرده و به شکل کاملا تخصصی و مدرن تبدیل شده است.

همایش گستر کیوار مشاور و مجری تجهیزات صوتی و تصویری حرفه‌ای سالن‌های نمایش، کنفرانس و سینما و دارای کارشناسان مجرب به نمایندگی از معتبرترین شرکت ‌های دنیا در زمینه ارائه سیستم‌های صوتی، تصویری و نورپردازی آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

 شرکت کیوار با نمایندگان برندهای معتبر بین المللی در زمینه سیستم های صوت، تصویر و نورپردازی همکاری کرده و بجز تجهیز پروژه های مختلف در داخل و خارج از کشور با تجهیزات با کیفیت این تضمین را دارد که مصرف کنندگان با خیالی آسوده بتوانند محصولات خود را از کیوار خریداری و از عملکرد سیستم با خیالی راحت و در زمان طولانی استفاده کنند.

صوت و تصویر و سیستم نورپردازی
صوت و تصویر و سیستم نورپردازی

 

مزایای سیستم صوتی و تصویری

تماس

بررسی و شرایط سیستم صوتی و تصویری

بجز صندلی ها که در تجهیزات سالن ها نقش مهمی دارند، سیستم صوت و تصویر هم بسیار حائز اهمیت است.

وجود این نوع سیستم ها صرفا جهت زیبایی سالن ها نمی باشد. بلکه برای مدیریت بهتر سالن همایش و جلسات بسیار مهم است. کیوار یکی از برندهای قوی جهت همکاری با برندهای بین المللی بوده پس با خیال راحت می توانید این نوع سیستم ها را از کیوار خریداری کنید.

سیستم صوتی کهذ مهم ترین آن میکروفون بوده اگر دارای کیفیت خوبی نباشد. صدا در کل سالن پخش نشده و کیفیت جلسات پایین می آید.

تجهیزاتی که در سیستم جلسات و همایش ها مورد استفاده قرار می گیرند به 3 دسته اصلی سیستم صوت سالن، تجهیزات تصویری و سیستم نورپردازی تقسیم می شوند.

 

بررسی و شرایط سیستم صوتی و تصویری
بررسی و شرایط سیستم صوتی و تصویری

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید کابلی
حمید کابلی
7 ماه قبل

عالی

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Button