به طور کلی یکی از مهم ترین اجزای اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی شرکت ها میز مدیریت و کارمندی می باشد و عواملی همچون ابعاد، اندازه، طرح و رنگ و نوع متریال استفاده شده نقش مهمی در تولید صندلی دارد.

شرکت همایش گستر کیوار با استانداردهای دقیق بهترین میزها را در تنوع بالا تولید و ارائه می دهد. اگر به دنبال میز استاندارد و زیبایی هستید حتما به کیوار سر زده تا بتوانید از نزدیک تمامی مدل میزها را مشاهده و یا از طریق کارشناسان فروش خرید خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری ثبت کنید.

 

میز مدیریت و کارمندی در کرج

 

ویژگی میز مدیریتی مناسب 

در هر شرکتی مدیر جایگاه مخصوصی را دارد و به همین دلیل در میان مبلمان اداری انتخاب میز مدیریت با ابعاد و اندازه استاندارد اهمیت بسیاری دارد و بهترین نوع میز مدیریتی سلطنتی و کلاسیک می باشد.

معمولا در تولید این میزها از متریال هایی همچون چوب، چرم، شیشه، ام دی اف و فلز استفاده می شود. بهترین میزها باید دارای ویژگی هایی باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

اولین ویژگی مدیریتی نسبت به کارمندی بزرگ تر بودن آن است و باید فضای کافی برای قرار داد وسایل مانند کامپیوتر، پرینتر و لوگوی شرکت داشته باشد.

رنگ این نوع میزها تیره بوده زیرا رنگ های تیره جذابیت بیشتری دارد. ولی این نکته باید توجه کرد که رنگ انتخابی با دکوراسیون فضای اتاق متناسب باشد.

این نوع میزها ساده نیستند و دارای طرح و رنگ های جذابی می باشند. قابلیت تمیز و شستشو این نوع میزها بسیار راحت است.

این میزها باید از مواد و متریال مناسبی ساخته شود که استحکام بالایی داشته باشند. و بهتربن موقعیت برای قرار دادن میز مدیریت به گونه ای است که روبروی در ورودی نباشد.

میز ها مناسب باید ارتفاع استانداردی داشته باشند که شخص هنگام استفاده از آن دچار خستگی نشود.

یکی دیگر از معیارهای مهم در انتخاب میزها ابعاد، رنگ و طرح است، باید طوری طراحی شود. که نقش بسزایی در کاهش خستگی مدیران و کارمندان داشته باشد.

ویژگی میز مدیریتی مناسب 

تولید انواع میز کارمندی 

تمامی تولیدات انواع میز کارمندی خوب و با کیفیت و ارزان توسط شرکت کیوار با ویژگی و مزایای منحصر به فرد و دارای گارانتی معتبر تولید می شود. شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده خرید خود را از شرکت ما انجام دهید.

میزهای اداری از دیرباز یکی از وسایل مهم کارمندان بوده.  و این وسیله مکانی بوده برای قراردادن کامپیوتر و مدارک مورد نیاز کارمندان و هر میز دارای کشوهای مختلفی می باشد.

میزهای زاویه دار کارمندی: در بیشتر موارد در محیط های اداری گوشه های اتاق ها قابل استفاده نمی باشد. و برای بهینه سازی فضا انتخاب میز زاویه دار بهترین گزینه می باشد.

میزهای کارمندی ایستاده: این نوع به کاربران کمک می کند تا در طول روز بین نشستن و یا ایستادن تنوع ایجاد کرده تا کارمندان از نشستن طولانی بر روی صندلی ها خسته نشوند و کارمندان با احساس راحتی کار خود را انجام دهند.

میزهای اشتراکی: این نوع میز که شامل سطوحی بوده که با بارتیشم از یکدیگر جدا می شوند و بهترین انتخاب برای شرکت هایی است که کارمندان زیادی دارند، از این میز به عنوان میز کنفرانسی هم می توان اشاره کرد.

میزخمیده: این نوع میزها که در اندازه بزرگتری ساخته شده و برای فضاهای بزرگ مناسب می باشد. این مدل دارای فضای زیادی بوده برای بایگانی کردن مدارک مناسب می باشد.

تولید انواع میز کارمندی 

 

فروش میز کیوار

شرکت کیوار  در سراسر کشور آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. شما مشتری عزیز می توانید. انواع میزهای مدرن و با کیفیت را از نزدیک در کارخانه ما حین تولید مشاهده کرده و با بررسی آن ها از نزدیک می توانید مدل مد نظر خود را انتخاب کنید.

خرید برای شرکت‌ها و ادارات امری ضروری بوده پس بنابراین اگر قصد خرید دارید سعی کنید خرید خود را از مراکز معتبر تهیه کنید. کیوار تولید کننده انواع تجهیزات و مبلمان اداری سالهاست که فعالیت گسترده ای را دارد. مجموعه ما بجز کیفیت بالا و قیمت مناسب قبل از خرید به شما عزیزان مشاوره می دهد تا بتوانید بهترین انتخاب را  داشته باشید. هدف اصلی کیوار رضایت مشتری و تولید محصولات با کیفیت با قیمت مناسب می باشد.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ظاها یاسری
ظاها یاسری
7 ماه قبل

شیک و خاص پسند فقط اگر ممکنه مطالبتون بیشتر باشه

سعید
سعید
7 ماه قبل

بسیار عالی و شکیل

سامان
سامان
7 ماه قبل

سلام وقت بخیر
من از شما خرید کردم بسیار راضی بودم
تحویل به موقع و کیفیت عالی
ممنونم از تیم خوب کیوار

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Button